Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

ΠΕΤΡΟΣ ΜΟΥΝΤΖΟΥΡΗΣ-ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2011 στο ΧΩΜΑΤΕΡΟ!!



...ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΞΑΝΑ στον ΤΟΠΟ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ!!!




Με κάνατε τον πιο ευτυχισμένο άνθρωπο του κόσμου!!!
...Είναι η πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής μου,αυτή που βρίσκομαι τώρα στον τόπο μου στο χώρο του Δημοτικού σχολείου-όπου εδώ έμαθα τα πρώτα μου γράμματα-και που τόσο όμορφα έχει δημιουργήσει ο Σύλλογος...μας είπε ο πατριώτης μας Πέτρος Μουντζούρης που βρέθηκε στο Χωματερό ύστερα από πολλά χρόνια!!!
...θα μου μείνει αξέχαστο το πανηγύρι...εντύπωση μου έκανε η βρύση στου Κρητικού,η προτομή του ποιητή Βασίλη Τερτίπη,η εκκλησία του χωριού και όλο το χωριό που έχει αλλάξει...
...οι άνθρωποι του χωριού είναι διαφορετικοί και τόσο ευγενικοί ...
Το Χωματερό για μένα είναι μεγάλο και τρανό και θα συνεχίσει να είναι σημείο αναφοράς για την περιοχή!!!
Σας ευχαριστώ που με κάνατε τον πιο ευτυχισμένο άνθρωπο του κόσμου!
ΥΓ Εμείς Αγαπητέ Πέτρο σ΄ευχαριστούμε για τη μεγάλη σου συμβολή σ΄αυτό που ως τώρα έχουμε καταφέρει στο χωριό μας! Σε περιμένουμε με χαρά να ξανάρθεις!

Το ΔΣ του Συλλόγου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου